Cilj ovih aktivnosti jeste podizanje svijesti o važnosti kupovine domaćih proizvoda, razvijanje osjećaja ponosa i indentiteta , edukcija učenika o lokalnoj ekonomiji i njenim resursima i poticanje održivog razvoja.
20.11.2024. godine u prostorijama JU MSŠ Kalesija, profesorica Ibišević Alma , pripravnica Sinanović Ismira i učenici III-3 i IV-3 ekonomski tehničari –poslovna informatika realizovali su razne aktivnosti povodom kampanje “Kupujmo domaće –volimo BiH “.
Aktivnosti su :
- Promocija bh brendova – izložba domaćih proizvoda
- Izrada letaka i panoa
- Čajanka uz domaće proizvode
- Čitanje referata na temu “Kupujmo domaće-volimo BiH” u obje smjene i
- Provjera znanja o bh brendovima kroz kviz.
Promotivnim i edukativnim sadržajima učeničkoj populaciji smo pokušali razviti svijest o uticaju kupovine domaćih proizvodaa na bh ekonomiju.
Znanje je pokretač svake promjene . Kupovinom domaćih proizvoda gradimo ljepšu, jaču i bolju BiH. Ključni cilj ovih aktivnosti jeste iznad svega podrška domaćih proizvođača, koji nas snabdijevaju proizvodima provjerenog kvaliteta i poznatog sadržaja.
I ne zaboravite, da pri svakoj narednoj kupovini, obratite pažnju na bar kod proizvoda. 387…..volim svoju domovinu.